Příznivé účinky infrasauny
o Zvyšuje rozpínavost tkáně
o Ihned snižuje ztuhlost končetin, kloubů a zad
o Snižuje svalové napětí
o Mírní bolesti
o Stimuluje krevní oběh
o Působí při léčbě chorobných zánětlivých procesů kůže
o Je vhodným doplňkem pro redukci váhy.
o Účinná relaxace a regenerace organismu

Terapeutické účinky:

  • použití je vhodné i při prevenci, léčbě a rehabilitaci
  • velmi účinné k detoxikaci organizasmu
  • při nižší teplotě mohou infrasaunu využívat i lidé se zdravotními problémy, jako např. kardiaci nebo astmatici
  • napomáhá při léčbě revmatismu, artritidě, akné, insomnie, onemocnění uší, bolesti v krku, ekzémů
  • napomáhá k odstraňování kopřivky, snížení napětí kůže, ucpaných pórů, diabetes, jizev a bolesti z popálenin
  • zlepšuje funkci kůže, snižuje nepříjemný tělní zápach, omezuje vznik hemeroidů, zánětu žil
  • snižuje menstruační bolesti, bolesti zad a žaludku, svalových poškození, celulitidy
  • účinná relaxace a regenerace organismu.
  • vhodný doplněk pro redukci váhy – za 30 min. spálí až 600 cal.
  • součást přípravy sportovců před i po zátěži. (testováno na OH v Atlantě)
  • stimuluje krevní oběh
  • omezuje stres a únavu

Způsob užití infrasauny

  • 1-2krát týdně jako potící kůra v délce 30-40 min při teplotě 50-60°C. Potivost bývá 2krát vyšší než u klasické sauny. Potící kůru zakončíte vlažnou vodou ve sprše nebo vaně. Doporučuje se kombinace s vodní masáží.
  • Denní použití infrasauny:
    k prevenci organismu, přípravě ke sportovní činnosti, léčebné kůře a před klasickou masáží v délce 5-15 min. ihned po zapnutí infrasauny v lehkém oblečení při teplotě do 60°C. Konkrétní léčbu konzultujte se svým lékařem.

Při saunováni je důležitý i pitný režim, dostatek tekutin totiž významně ovlivňuje intenzitu pocení. Délka pobytu v sauně je individuální a pohybuje se v rozpětí 25 až 40 minut při teplotě 65 °C.  Za tuto dobu vaše tělo spálí přibližně 700 kalorií absolutně bez zátěže.  Začínejte kratšími intervaly, které můžete postupně prodlužovat.

Saunování je výborný způsob jak relaxovat, jak předcházet běžným onemocněním a jak se účinně bránit různým druhům civilizačních chorob.

Mimo saunování je vhodné čas od času navštívit také bazen, otužujte se pravidelně a buďte fit.